karl665

Alla inlägg den 24 februari 2017

Av karl svensson - 24 februari 2017 21:14

Då var det bestämt. Jag kommer att börja vlogga. Jag kommer att börja med youtube helt änkelt. Men när jag kommer att börja det vet jag inte. Men kommer jag att behålla bloggen. Nja det vet jag dock inte. Det lutar åt att jag kommer att ta bort bloggen innom en snar framtid.

Skulle behöva mer info om hur man börjar vlogga. Vad kanalen ska ha för namn?Hur ofta kommer det upp en video? Men jag lovar att ni kommer att få veta allt när jag börjar med min vlogg kanal på youtube.


I dag har det inte hänt så mycket. jag vaknade och tog en dusch och satte mig och spelade. Sen så lagade jag mat. Gjode en thai inspererad kycklingwok med pasta. Det var rätt gött.

Senare i eftermiddags så var jag och syrran på triumf glass och köpte en glass. Jag åt dock ingen glass men jag köppte i alla fall lite godis.

Sen så var jag in på nyöppnade netonet i järnbrotts motet där. Dem öppnade i dag. Siba låg där innan. Men dem la ner där av någon anledning. Och då öppnade netonet där i stället. Jag köpte ett nytt stativ till min kamera.   Men som sagt jag kommer att börja blogga innnom en snar frammtid och ni kommer att få veta allt. Men ha det så bra så kommer det ett nytt inlägg

HA DET BÄST !!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards