karl665

Direktlänk till inlägg 19 februari 2017

Kvällen

Av karl svensson - 19 februari 2017 19:32

Ja då var det söndag kväll. Har nu fått i gång kameran och är på gång med några snygga kort som kommer upp på bloggen så småning om. Jag lovar att jag ska lägga ut några bilder om jag nu lyckas ta några bra. har bara lyckats ta typ 3 bra bilder på mina två katter. Findus och Sture heter dem i fall någon undrar det.

Men fattar inte vad det kan vara för fel för att jag lyckas inte infoga en bild på mina katter i detta inlägg. Så nu blir det väl till att lösa det problemet med bilderna. Som ska ut på bloggen. Kommer nog att lösa det på något vis.


Glömde att berätta i förra inlägget att jag köpte en sån färdig sallad på hemköp som jag åt innan. Den smakade tacos. -och det roliga med salladen är att det inte har något med tacos att göra. Förutom möjligt vis grönsakerna....

Men men vad ska man säga.


Satt och kollade på serie innan. Det blir att jag ser igenom hela Avatar the last airbender serien. För er som inte har sätt den så kan jag starkt rekomendera den. Den är tecknad så att ni vet. Och jag tänker inte förklara vad den handlar om. Skulle jag förklara vad serien handlar om så skulle det ta mig flera timmar och det orkar jag inte göra. Så om ni är intreserad av att ser den serie, Just do it man


Men ni har jag annat att göra så vi hörs i nästa inlägg som kommer i morgon så ska jag inte glömma att se om jag kan årdna mera bilder till er!!!! HöRs ImOrGoN






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karl svensson - 28 februari 2017 22:57

Dagen är kommen för bloggen. Den tionde mars så kommer jag att ta bort bloggen. Och det lutar åt att jag kommer att börja med youtube då. För att jag måste kontakt med dem så att man kan få betalt för videor jag kommer att göra. Men samtidigt så vet ...

Tja

Av karl svensson - 26 februari 2017 20:50

Gud vad huvet kan gå i bland. Jag vill starta en youtub kanal och jag vet inte vad för typ av kanal. Om jag ska skaffa en kanal där jag bara vloggar eller en kanan där jag testar olika saker. Eller en challengs kanal där jag utmanar folk på olika sak...

Av karl svensson - 25 februari 2017 15:39

Hej alla där ute. Jag ville bara göra en liten snabb uppdatering. Som sagt så har ju jag bestämt att skapa en youtube kanal. Vet ej dock när. Jag skrev i förra inlägget att jag kommer att börja vlogga. Och det är sant. Det kommer upp videos där jag v...

Av karl svensson - 24 februari 2017 21:14

Då var det bestämt. Jag kommer att börja vlogga. Jag kommer att börja med youtube helt änkelt. Men när jag kommer att börja det vet jag inte. Men kommer jag att behålla bloggen. Nja det vet jag dock inte. Det lutar åt att jag kommer att ta bort blogg...

Av karl svensson - 23 februari 2017 22:12

hej alla där ute i mörkret. Jag har en fundering angående youtube. Det är så att jag har funderat på att börja vlogga i stället för att ha denna bloggen. Vad tycker ni om den iden. I bland kan det vara svårt att beskriva saker med ord. Eller hur? D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards