karl665

Alla inlägg den 21 februari 2017

Av karl svensson - 21 februari 2017 19:07

Har en så fruktansvärt huvudvärk så vet inte vad jag ska ta mig till. Har inga huvud piller heller så det gör ju inte saken bättre. 

Det har inte hänt så mycket i dag som vanligt. Var hemma hos en vän som står mig nära. Vi har känt varandra sedan andra klass i grundskolan. Vi satte os och såg ensam hemma på netflix. Sen var jag ute och tog kort med kameran.

Men jag har fått problem med att lägga upp bilder på bloggen. Vet inte vad det kan vara för fel. Men om någon har något liknande problem så hjälp mig gärna. För att jag vill att ni ska få se bilder som jag har tagit med min FETA KAMERA!


Nu blir det att invänta ullared på tv:n. För det finns ju ändå inget annat att göra. Efter ullare så blir det att kolla lite på wwe. Ska nog se på någon hell in a cell match dem är ju sjukt bra att se. Berätta gärna vilken favorit wrestlare ni har i komentarerna.


Men ni får ha det så bra så kommer inte det ett nytt inlägg från och med i morgon för nu har jag saker att göra.  Eller jag får se om det kanske kommer upp ett nytt inlägg senare ikväll.  Och jag har märkt att jag har börjat att tappa följare på bloggen.


Men SNÄLLA DELA BLOGGEN på sociala medier det skulle uppskattas mycket. Så hörs vi antingen senare i kväll eller i morgon HA DET BÄST!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards