karl665

Direktlänk till inlägg 20 februari 2017

Virus i datorn är aldrig bra!!!

Av karl svensson - 20 februari 2017 22:22

Inte så konstigt att datorn hackar som aldrig för. Kör vrius programmet nu och än så länge så har det ploppat upp att jag har 108 vuris i datorn...... OCH det är ju JÄTTE kul. Tur att man kör det nu. Har dock inte kört det på ett tag av den anledningen att jag har som sagt laddat ner en massa skit och sen har jag inte haf igång datorn på 6 till 8 månader. Började använda datorn igen nu när jag startade bloggen. Så det ska nog bli bra när jag har kört virus porgramet. Det tar ju bara en så lång tid och jag börjar bli trött och jag vill gå och lägga mig. Men jag tänker inte lägga mig för en virus programmet är klart. Så lär nog vara vaken några timmar till.

Man blir ju så fruktansvärt itrriterad. Blir till att vänta att virusprogrammet ska bli klart så man kan bort allt skit i från datorn.


Sen tror jag att jag har något virus i kroppen också. Jag hostar till och från och är täpt i näsan. Hoppas att det inte blir något allvarligt. Både syrran och föräldrarna har varit förskylda.  Så har man ju ett dåligt knä som man blir påverkad av också. Men nu är jag ju övervikitg också så belastar knät fel också. Man kanske ska köpa sig ett gym kort och börja träna lite så att man mår bättre....men vet inte vart man ska köpa det i sånna fall.


Imorgon ska man hem tll en vän som bor på andra sidan min gammla skola. Så får se vad vi hittar på. Så i alla fall vara där vid 13.00 så vår se hur länge man är där. 

Och inte för att glömma så är det ju ullared på tv:n i morgon också. Det får man bara inte missa.


Men Komentera gärna och gilla samt dela gärna bloggen på sociala medier så HÖRS VI I MORGON HA DET BÄST!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karl svensson - 28 februari 2017 22:57

Dagen är kommen för bloggen. Den tionde mars så kommer jag att ta bort bloggen. Och det lutar åt att jag kommer att börja med youtube då. För att jag måste kontakt med dem så att man kan få betalt för videor jag kommer att göra. Men samtidigt så vet ...

Tja

Av karl svensson - 26 februari 2017 20:50

Gud vad huvet kan gå i bland. Jag vill starta en youtub kanal och jag vet inte vad för typ av kanal. Om jag ska skaffa en kanal där jag bara vloggar eller en kanan där jag testar olika saker. Eller en challengs kanal där jag utmanar folk på olika sak...

Av karl svensson - 25 februari 2017 15:39

Hej alla där ute. Jag ville bara göra en liten snabb uppdatering. Som sagt så har ju jag bestämt att skapa en youtube kanal. Vet ej dock när. Jag skrev i förra inlägget att jag kommer att börja vlogga. Och det är sant. Det kommer upp videos där jag v...

Av karl svensson - 24 februari 2017 21:14

Då var det bestämt. Jag kommer att börja vlogga. Jag kommer att börja med youtube helt änkelt. Men när jag kommer att börja det vet jag inte. Men kommer jag att behålla bloggen. Nja det vet jag dock inte. Det lutar åt att jag kommer att ta bort blogg...

Av karl svensson - 23 februari 2017 22:12

hej alla där ute i mörkret. Jag har en fundering angående youtube. Det är så att jag har funderat på att börja vlogga i stället för att ha denna bloggen. Vad tycker ni om den iden. I bland kan det vara svårt att beskriva saker med ord. Eller hur? D...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards