karl665

Alla inlägg den 17 februari 2017

Av karl svensson - 17 februari 2017 22:14

hej!

Med en tår i ögat har jag något rigktigt tråkigt att berätta.

George The Animal Steele (wwe stjärna) har lämnat denna jord. Han var en stor och mycket speciel stjärna i mellan 1967 - 1988.

En av mina stora idoler som höll på mer wrestling under 70-talet och en bit in på det senna 80-talet

Hoppas du har det bra där uppe.


R.I.P George The Animal Steel 16 april 1937 - 17 februari 2017


Av karl svensson - 17 februari 2017 19:14

Gokväll alla följare!

I dag var jag som sagt på Frölunda och träffade en gammal bekant. Gammal och gammal vet jag inte men det får man tolka som man vill. Tog enbart en fika. Skulle även vart in på stadium och kollat på ett par byxor där men det vart inte för att jag glömde det. Men väl där efter så drog jag själv till nordstan oh skulle kollat runt lite. Var in på GameStop bland annat och så vart det några goda öl och cider från systemet.


Vart dock lite besviken när det vart prat om att man skulle få carbonara när man kom hem från stan. Men ack vad man bedrog sig. Då blev man lite sur. Ja jag vet det var då ett jäkla kacklande om denna förbannade carbonaran hela tiden. Men kan du inte ....... Nej jag kan inte sluta prata om carbonara. Det är gott så är det bara och jag skulle kunna leva på det PUNKT SLUT!!!!

Blir förbannad på folk som ska klaga på saker och ting. Se det posetiva i det i stället. Finns det ett problem så går det alltid att lösa på något eller annat sätt.


Nu är deti alla fall dacks att knäcka en öl eller två och lite gta5 på det innan man går och lägger sig i kväll. Är rätt trött för att jag somnade typ 05.40 i morse.


Följ mig gjärna om ni inte redan gör det så hörs vi i nästa inlägg som kommer i morgon...... ha en bra kväll där ute nu !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards