karl665

Alla inlägg den 16 februari 2017

Av karl svensson - 16 februari 2017 19:20

I väntan på Per Morberg kl 21.00 på tv. Jag har sätt alla avsnitt vad blir det för mat med Per Morberg. Så tänkte jag att man kan göra ett nytt inlägg på bloggen igen. Sitter ändå bara och spelar gta5 som man är rank 255 på.


jag vart så fruktansvärt sugen på carbonara. Carbonara med den knaperstekta baconet och parmesanosten. Sjukt gott det är. Det bara vattnas i munnen när jag tänker på det.  Men den stora frågan vad ni har för favorit rätt? lämna gjärna en komentar. Kan alltid vara roligt att veta vad andra har för favorit maträtter. Som sagt så är ju jag utbilldad kock som ni kanske redan vet.

Aja nu blir det simpsons innan det blir morberg så vi hörs av i morgon eftermiddag/ kväll när jag kommer hem

Av karl svensson - 16 februari 2017 16:29

tjenare kära följare!


Dagen till ära så har det inte hänt så mycket. För att jag hade ganska svårt att somna i natten till i dag.

Har precis klämt i mig två hamburgare. Som JAG var så tvungen att göra eftersom det var itne någon som ville ha något annat.


Jag sa ju i förra inlägget att jag antingen skulle se på film eller spela gta5 men jag orkade inte det. Så att det blev att jag gick och la mig på sängen och kollade i ipaden. Någon som vet ett bra spel man kan ladda ner till sin ipad? Skriv gärna en komentar i fall ni vet någon bra app/spel man kan ladda ner till surfplattan.  

 

Längtar tills i morgon ska nämligen träffa en gammal vän till mig. Ska träffa han på Frölunda torg. Så får se vad vi hittar på i morgon på torget. Måste på stadium och se om man kan hitta några ny mjukisbyxor.  Ska man också på bolaget och köpa några goda bärs. Kanske någon god rom också.

Men ni där ute börja aldrig att dricka det är inte bra för både hjärna och lever.


Gott folk vi hörs i nästa inlägg som kanske kommer i kväll men det kommer defentift ett eller två inlägg i morgon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards