karl665

Alla inlägg den 22 februari 2017

Av karl svensson - 22 februari 2017 21:03

Som sagt är jag ju ett STORT fan av wrestling. Det bästa wrestling företaget är World Wrestling Entertaintment (wwe).

En av dem stora favoriterna är The Undertaker. Han är den älsta wrestlarna som fortarande är aktiva inom branchen.

Men när jag började kolla på wrestling så var jag inte ett så stort fan som jag är idag av just The Undertaker. Det är på senare år jag har börjat tycka om honom som wwe stjärna.

 



Sedan förra inlägget så låg jag på sängen och vilade medans jag kollade på en Gbg wrestling gala på youtube. Jag såg en match med den ENDA transsexuella wrestlaren i euroupa. Nu går hon under namnet jessica love. jag måste säga att hon är nog gan en av dem bästa  kvinliga wrestlarna euruopa

.  

Och ett av mina dörmyrken är faktiskt att jobba som wrestlare. Men man måste ju tänka på skadorna. För att får några år sedna så var det en som bröt nacken. Vilket är jätte tråkigt. Men han lyckades klara sig soppas bra så att han klarade vinna ett titelbälte till innan han gick i pansion.


Men nu får ni ha det så bra så syns vi i nästa inlägg som kommer i morgon SÅ HA DET BÄST!!!






    

wwe
Av karl svensson - 22 februari 2017 19:10

hej alla jag har suttit och funderat. jag har funderat på om jag ska har kvar bloggen eller inte. För att jag känner att det är lite lönlöst att ha en blogg. Fråga inte varför. Men om jag tar bort bloggen så blir det till månadsskiftet i sånna fall. men jag som sagt funderar. Men nog pratat om det.

Kom precis hem från sisjön igen. Var och köpte in ear hörlurar. För att mina gammla har gått sönder. Morsan och syrran var på plantagen och kollade på blommor och sån skit. Blommor är inte roligt. Jag tycker inte det är roligt över huvud taget.


Så nu blir det att flytta tillbaka mitt xbox one till mitt rum och börja spela gta igen. Ska se om jag kan komma upp till rank/level 300 innan sommaren. Jag är just nu rank/level 257, har en bit kvar. Måste köra massa uppdrag och race och saker så att man kan käna xp och stålar.


Men förs och främst så blir det att stoppa uppe en Gbg rapé under läppen och dricka en kopp rykande varmt kaffe

Så med stor chans så kommer det upp ett inlägg innan i morgon.


Ha det BÄST!!!

Av karl svensson - 22 februari 2017 12:42

Nu har jag funderat dem senaste dagarn angående bloggen. Varför skaffar jag en blogg när jag vet hur det kommer att sluta. Oftast så slutar det med att jag tar bort den. Men jag har bestämt mig för att inte ta bort den nu. För oftast när jag har tagid bort bloggen så beror det oftast på att jag har fått slut på idéer. Ja jag kan tycka att det är tråkigt att man tar bort bloggen efter 1 vecka eller 2. Men jag lovar att jag ska hålla igång bloggen så länge jag kan och orkar. Men om jag ska kunna hålla igång bloggen så kan jag behöva lite hjälp med om vad jag ska skriva.


Men nu ska jag i alla f all dricka upp mitt kaffe och fortsätta skriva på boken. Jag hoppas att jag blir klar med den till hösten så att man kan publisera den  i största almänhet sedan. Jag har säkert skrivit 130 A4 sidor på den om jag kan lova att den blir längre än så.


Men ha det så bra så kommer det ett inkägg senare i dag..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards