karl665

Alla inlägg den 23 februari 2017

Av karl svensson - 23 februari 2017 22:12

hej alla där ute i mörkret. Jag har en fundering angående youtube. Det är så att jag har funderat på att börja vlogga i stället för att ha denna bloggen. Vad tycker ni om den iden. I bland kan det vara svårt att beskriva saker med ord. Eller hur?

Det hade kanske varit roligare att fånga det mästa i en video menar jag. Men som sagt har ju nämt i ett tidigare inlägg att jag kanske kommer att ta bort bloggen i månadskiftet.

Men det kommer mer info om bloggen innan jag tar bort den. OM jag tar bort den. Som sagt så har jag inte bestämt mig ännu.  

Om jag nu skulle skaffa en youtube kanal vad skulle ni villja att jag gjorde för kanal?

En vlogg kanal eller en kanal där jag testar en massa olika saker gör oliga challenges?

Det kan vara en rolig ide men det är att jag inte har någon bra dator med redigerings program i. Så i sånna fall så får jag lägga in allt mattrial i min ipad där istället.


Men skriv gärna i komentarerna om jag ska behålla bloggen eller inte.Eller om jag ska ta bort bloggen och skaffa en youtube kanal i stället.  För att just nu så börjar jag få beslutsångest.


Men ha det bäst alla där ute som väljer att läsa på min  blogg!!

Av karl svensson - 23 februari 2017 19:08

Ja det vart då inte mycket till städning i dag i alla fall. Känner att jag bara inte orkar inte städa helt enkelt. Häldre lite skit i hörnet en ett rent helvete.Som man brukar säga. Jag har inte ens duschat. som jag måste göra innan jag lägger mig om några timmar. Käkade i alla fall tacos. Och det satte värkligen i gång min mage. Så kämmer mig konstig efter maten. Det är inte gott längre. Känns som man äter det hela tiden. Det är typiskt en maträtt jag bara kan äta i bland. För att jag blir illamående av det. Vet inte vad det kan bero på. Men det finns ju andra som gillar det.

        


Men nu i kväll så ska man spela lite spyro year of the dragon. Det är ett gammal ps1 spel som kom ut i bruk år 2000.

Bara älskar det spelet. Spelet går ut på att man ska samla på diamanter och ägg. Ja jag vet att det låter konstigt men det är i alla fall kul att spela spelet.

Sen blir det till att spela lite gta 5 senare så att man kan gå upp rank/level där. Skrev i något tidigare inlägg att jag ska gå upp till rank/level 300 innan sommaren. Är rank/level 257 nu så jag har en bit kvar.


Så ha det bra så syns vi i nästa inlägg. Komentera gärna och gilla gärna inläggen också! SÅ HA DET BÄST!


  


Av karl svensson - 23 februari 2017 19:08

Ja det vart då inte mycket till städning i dag i alla fall. Känner att jag bara inte orkar inte städa helt enkelt. Häldre lite skit i hörnet en ett rent helvete.Som man brukar säga. Jag har inte ens duschat. som jag måste göra innan jag lägger mig om några timmar. Käkade i alla fall tacos. Och det satte värkligen i gång min mage. Så kämmer mig konstig efter maten. Det är inte gott längre. Känns som man äter det hela tiden. Det är typiskt en maträtt jag bara kan äta i bland. För att jag blir illamående av det. Vet inte vad det kan bero på. Men det finns ju andra som gillar det.

        


Men nu i kväll så ska man spela lite spyro year of the dragon. Det är ett gammal ps1 spel som kom ut i bruk år 2000.

Bara älskar det spelet. Spelet går ut på att man ska samla på diamanter och ägg. Ja jag vet att det låter konstigt men det är i alla fall kul att spela spelet.

Sen blir det till att spela lite gta 5 senare så att man kan gå upp rank/level där. Skrev i något tidigare inlägg att jag ska gå upp till rank/level 300 innan sommaren. Är rank/level 257 nu så jag har en bit kvar.


Så ha det bra så syns vi i nästa inlägg. Komentera gärna och gilla gärna inläggen också! SÅ HA DET BÄST!


  


Av karl svensson - 23 februari 2017 14:12

Det är gött när man vaknar upp och tänker att man kan börja på den ny dosa SNUS. Gött att börja på gamla goda general white portion.

Fast samtidigt så när man väl inser att man måste städa så är dagen ändå förströrd hahaha skämt och sido. Men nu blir det förs att ta en kopp kaffe och stoppa upp en general under läppen och fundera på vad man ska äta till middag senare. Det blir nog tacos.... Jag vill inte säga att det inte är gott längre. Men jag börjar tröttna på det mer och mer. Jag har ju en syrra som är helt besatt av det.


Hade tänkt att åka in till stan men jag känner att jag bara inte orkar åka någon stans i dag. Skulle varit på GameStop och lämnat in ett spel som heter Zombie Army. Visst jag gillar zombies men ärligt talat Zombie Army var fan i mig det tråkigaste spel jag har spelat i hela mitt liv.


Men man ska väl inte klaga.Det  Finns värre saker man kan hacka upp sig på så som Trump eller någon annan iditot.

Nu blir det till att städa och laga mat och sedna en dusch. Så får vi se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda.


Så HA DET BÄST!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards