karl665

Direktlänk till inlägg 23 februari 2017

God Kväll!!!

Av karl svensson - 23 februari 2017 22:12

hej alla där ute i mörkret. Jag har en fundering angående youtube. Det är så att jag har funderat på att börja vlogga i stället för att ha denna bloggen. Vad tycker ni om den iden. I bland kan det vara svårt att beskriva saker med ord. Eller hur?

Det hade kanske varit roligare att fånga det mästa i en video menar jag. Men som sagt har ju nämt i ett tidigare inlägg att jag kanske kommer att ta bort bloggen i månadskiftet.

Men det kommer mer info om bloggen innan jag tar bort den. OM jag tar bort den. Som sagt så har jag inte bestämt mig ännu.  

Om jag nu skulle skaffa en youtube kanal vad skulle ni villja att jag gjorde för kanal?

En vlogg kanal eller en kanal där jag testar en massa olika saker gör oliga challenges?

Det kan vara en rolig ide men det är att jag inte har någon bra dator med redigerings program i. Så i sånna fall så får jag lägga in allt mattrial i min ipad där istället.


Men skriv gärna i komentarerna om jag ska behålla bloggen eller inte.Eller om jag ska ta bort bloggen och skaffa en youtube kanal i stället.  För att just nu så börjar jag få beslutsångest.


Men ha det bäst alla där ute som väljer att läsa på min  blogg!!

 
 
Ingen bild

Hej

23 februari 2017 23:05

Du borde börja göra challenges på youtube tycker jag! ;)

karl svensson

24 februari 2017 02:03

Ska fundera på saken

 
Findus

Findus

24 februari 2017 01:55

Behåll bloggen och starta en youtube-kanal där du exempelvis kan göra lite matvideos där du visar hur man tillagar olika saker eller wrestlingmaterial. Bra blogg och det vore kul om du skaffade en youtubekanal, du skulle kunna börja med något enklare redigeringsprogram på datorn, keep up the good work!

http://Ingen särskild

karl svensson

24 februari 2017 02:04

Problemet med datorn är att den hackar så sjukt mycket och jag vet inte om den skulle klara av det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karl svensson - 28 februari 2017 22:57

Dagen är kommen för bloggen. Den tionde mars så kommer jag att ta bort bloggen. Och det lutar åt att jag kommer att börja med youtube då. För att jag måste kontakt med dem så att man kan få betalt för videor jag kommer att göra. Men samtidigt så vet ...

Tja

Av karl svensson - 26 februari 2017 20:50

Gud vad huvet kan gå i bland. Jag vill starta en youtub kanal och jag vet inte vad för typ av kanal. Om jag ska skaffa en kanal där jag bara vloggar eller en kanan där jag testar olika saker. Eller en challengs kanal där jag utmanar folk på olika sak...

Av karl svensson - 25 februari 2017 15:39

Hej alla där ute. Jag ville bara göra en liten snabb uppdatering. Som sagt så har ju jag bestämt att skapa en youtube kanal. Vet ej dock när. Jag skrev i förra inlägget att jag kommer att börja vlogga. Och det är sant. Det kommer upp videos där jag v...

Av karl svensson - 24 februari 2017 21:14

Då var det bestämt. Jag kommer att börja vlogga. Jag kommer att börja med youtube helt änkelt. Men när jag kommer att börja det vet jag inte. Men kommer jag att behålla bloggen. Nja det vet jag dock inte. Det lutar åt att jag kommer att ta bort blogg...

Av karl svensson - 23 februari 2017 19:08

Ja det vart då inte mycket till städning i dag i alla fall. Känner att jag bara inte orkar inte städa helt enkelt. Häldre lite skit i hörnet en ett rent helvete.Som man brukar säga. Jag har inte ens duschat. som jag måste göra innan jag lägger mig om...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards