karl665

Alla inlägg den 19 februari 2017

Av karl svensson - 19 februari 2017 19:32

Ja då var det söndag kväll. Har nu fått i gång kameran och är på gång med några snygga kort som kommer upp på bloggen så småning om. Jag lovar att jag ska lägga ut några bilder om jag nu lyckas ta några bra. har bara lyckats ta typ 3 bra bilder på mina två katter. Findus och Sture heter dem i fall någon undrar det.

Men fattar inte vad det kan vara för fel för att jag lyckas inte infoga en bild på mina katter i detta inlägg. Så nu blir det väl till att lösa det problemet med bilderna. Som ska ut på bloggen. Kommer nog att lösa det på något vis.


Glömde att berätta i förra inlägget att jag köpte en sån färdig sallad på hemköp som jag åt innan. Den smakade tacos. -och det roliga med salladen är att det inte har något med tacos att göra. Förutom möjligt vis grönsakerna....

Men men vad ska man säga.


Satt och kollade på serie innan. Det blir att jag ser igenom hela Avatar the last airbender serien. För er som inte har sätt den så kan jag starkt rekomendera den. Den är tecknad så att ni vet. Och jag tänker inte förklara vad den handlar om. Skulle jag förklara vad serien handlar om så skulle det ta mig flera timmar och det orkar jag inte göra. Så om ni är intreserad av att ser den serie, Just do it man


Men ni har jag annat att göra så vi hörs i nästa inlägg som kommer i morgon så ska jag inte glömma att se om jag kan årdna mera bilder till er!!!! HöRs ImOrGoN






Av karl svensson - 19 februari 2017 15:50

Jaha då var det söndag i dag då. Har det hänt något specielt i dag? Nej det har det faktiskt inte gjort. Var uppe i sisjön och köpte en kamera so jag tycker är bra. Det vart Canon eos 1300d 18-55 is. Den kostade mig bara 3990kr. Så nu bilr det till att fota reält. Årdnade även ett 32gb minne också så att man kan lagra allt man fotar. Men det som är så bra med denna kameran är att det är wifi i den så att man kan dela bilderna direkt från kameran. Det som också är bra att det går även att filma med den. Så det blir några filmer med kameran också.


Men nu blir det nog att ta det lungt resten av dagen. Börjar känna mig lite små sjukt (förkyld). Så får väl ta mig en kopp te och krypa ner i soffan och se slutet på karate kid eller eventuelt spela lite gta eller något. 

Men jag skulle behöva några bra tipps på spel man kan köpa till mitt xbox one. Så komentera hjärna om ni har något roligt spel.


Men som sagt komentera hjärna och gilla och självklart dela hjärna bloggen på facebook/instagram/twitter eller vad ni känner för. Så hörs vi i nästa inlägg på bloggen HA DET BÄST!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards