karl665

Alla inlägg den 18 februari 2017

Av karl svensson - 18 februari 2017 20:48

God Kväll!


Kära läsare i dag har då inte hänt mycket. Var och handlade lite mat med fader min och syrran. hade lite ont om mat hemma.  Efter vi hade kommit hem med maten så var jag och kollade på en kamera. Var först på Media Markt i sisjön och kolladepå en stystem kamera med video inspelning. Efter det var jag ner på Elgiganten, också i sisjön men det slutade med att jag inte köpte någon kamera. Ska kolla runt lite till innan jag bestämmer vilken som sa köpas.

Efter tittandet på en ny kamera så var jag och farsan och hämtade morsan på jobbet.  Väl hemma sen igen så var det dags att årdna lite kurbb. Var ganska hungrig hade inte ätit någon frukost i dag så jag har ju bara mig själv att skylla för att man inte äter frukost innan man gör något annat för dagen. Nen känner mig något konstig i magen efter maten.


Men nu medans jag sitter och skriver så var jag in på wwe,s hemsida och lästa att ännu en annan wwe stjärna har lämnat oss så hoppas du har det bra där uppe i himelen nu Ivan Koloff. Är dock inte ett stort fan av honom men det finns dem som är bättre ocämre i ringen än honom.


Och inte för att glömma denna melodifestival .Måste ju fan i mig vara ett skämt . Blir ju fan värre och värre för varje år som går. Senast det var bra det var när Lordi vann 2006. Kan inte fatta dem som sätter sig och kollar på det. Dissar det totalt  i år.


Men nu blir det i alla fall tid för ett rigtigt gammalt nostalgi spel fårn år 2000. Spyro year of the dragon blir det. Tur att man kunde ladda ner från ps network vilket jag gjorde i mitt ps3. För er som inte vet vad det är för spel så är man en lite drake som ska springa runt och samla in diamanter och ägg. 


Så nu är det dags för mig att avsluta inlägget för i dag så får ni vara så tålmodiga och vänta på nästa inlägg som kommer i MORGON kväll och så får vi se om jag nu har köppt en ny kamrea HA DET BÄST!!!



Av karl svensson - 18 februari 2017 20:48

God Kväll!


Kära läsare i dag har då inte hänt mycket. Var och handlade lite mat med fader min och syrran. hade lite ont om mat hemma.  Efter vi hade kommit hem med maten så var jag och kollade på en kamera. Var först på Media Markt i sisjön och kolladepå en stystem kamera med video inspelning. Efter det var jag ner på Elgiganten, också i sisjön men det slutade med att jag inte köpte någon kamera. Ska kolla runt lite till innan jag bestämmer vilken som sa köpas.

Efter tittandet på en ny kamera så var jag och farsan och hämtade morsan på jobbet.  Väl hemma sen igen så var det dags att årdna lite kurbb. Var ganska hungrig hade inte ätit någon frukost i dag så jag har ju bara mig själv att skylla för att man inte äter frukost innan man gör något annat för dagen. Nen känner mig något konstig i magen efter maten.


Men nu medans jag sitter och skriver så var jag in på wwe,s hemsida och lästa att ännu en annan wwe stjärna har lämnat oss så hoppas du har det bra där uppe i himelen nu Ivan Koloff. Är dock inte ett stort fan av honom men det finns dem som är bättre ocämre i ringen än honom.


Och inte för att glömma denna melodifestival .Måste ju fan i mig vara ett skämt . Blir ju fan värre och värre för varje år som går. Senast det var bra det var när Lordi vann 2006. Kan inte fatta dem som sätter sig och kollar på det. Dissar det totalt  i år.


Men nu blir det i alla fall tid för ett rigtigt gammalt nostalgi spel fårn år 2000. Spyro year of the dragon blir det. Tur att man kunde ladda ner från ps network vilket jag gjorde i mitt ps3. För er som inte vet vad det är för spel så är man en lite drake som ska springa runt och samla in diamanter och ägg. 


Så nu är det dags för mig att avsluta inlägget för i dag så får ni vara så tålmodiga och vänta på nästa inlägg som kommer i MORGON kväll och så får vi se om jag nu har köppt en ny kamrea HA DET BÄST!!!



Av karl svensson - 18 februari 2017 20:48

God Kväll!


Kära läsare i dag har då inte hänt mycket. Var och handlade lite mat med fader min och syrran. hade lite ont om mat hemma.  Efter vi hade kommit hem med maten så var jag och kollade på en kamera. Var först på Media Markt i sisjön och kolladepå en stystem kamera med video inspelning. Efter det var jag ner på Elgiganten, också i sisjön men det slutade med att jag inte köpte någon kamera. Ska kolla runt lite till innan jag bestämmer vilken som sa köpas.

Efter tittandet på en ny kamera så var jag och farsan och hämtade morsan på jobbet.  Väl hemma sen igen så var det dags att årdna lite kurbb. Var ganska hungrig hade inte ätit någon frukost i dag så jag har ju bara mig själv att skylla för att man inte äter frukost innan man gör något annat för dagen. Nen känner mig något konstig i magen efter maten.


Men nu medans jag sitter och skriver så var jag in på wwe,s hemsida och lästa att ännu en annan wwe stjärna har lämnat oss så hoppas du har det bra där uppe i himelen nu Ivan Koloff. Är dock inte ett stort fan av honom men det finns dem som är bättre ocämre i ringen än honom.


Och inte för att glömma denna melodifestival .Måste ju fan i mig vara ett skämt . Blir ju fan värre och värre för varje år som går. Senast det var bra det var när Lordi vann 2006. Kan inte fatta dem som sätter sig och kollar på det. Dissar det totalt  i år.


Men nu blir det i alla fall tid för ett rigtigt gammalt nostalgi spel fårn år 2000. Spyro year of the dragon blir det. Tur att man kunde ladda ner från ps network vilket jag gjorde i mitt ps3. För er som inte vet vad det är för spel så är man en lite drake som ska springa runt och samla in diamanter och ägg. 


Så nu är det dags för mig att avsluta inlägget för i dag så får ni vara så tålmodiga och vänta på nästa inlägg som kommer i MORGON kväll och så får vi se om jag nu har köppt en ny kamrea HA DET BÄST!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards