karl665

Alla inlägg den 15 februari 2017

Av karl svensson - 15 februari 2017 19:21

Godkväll mina kära följare.

Då har mar hämtat ut ett paket från ica. jag hade beställt några saker från usagodis.se. köpte bland annat caramelpopcorn, en royal energy dricka och lime och cocos tuggumin. Bara älskar det sidan för att dem har så mycket man inte kan köpa i vanliga svensson butiker som ica och hämköp med mera.

Dem har allt från japansk godis till engelskt och baksaker. Mycket mycket bra sida om man ska köpa något gott. Den sidan rekomenderar jag stark.


Så vad händer i kväll då gott folk?. Har precis städat klart rummet mitt och har bara sängkläderna i tvätten som man vänar på. så att man kan krypa ner i nybäddad säng till natten. Det känns så mycket bättre och fräshare när det väl är gjort.  Hatar att säda men det måste också göras. Tänk om man bara slutar städa. Då det skulle ju se ut som ett krig på mitt rum annars . Senare blir det kanske lite film tittande eller kanske lite gta5 kanske eller wwe 2k17 älskar dem spelen. Stort fan av båda spelen.

Känner mig bara så sjukt uttråkad. längtar till sommaren då man kan börja fiska. Men det finns dem som fiskar året runt också. Men jag är inte den typen som fiskar året runt.


Men nu är det dags att avsluta detta inlägget och se till att bli klar med rummet ser nu att jag har lite småsaker att årdna så.

Men till alla där ute som väljer att läsa min blogg ni får ha det gött så ser vi i morgon!!!!!

Av karl svensson - 15 februari 2017 15:19

hej.


Hoppas ni har haft en bra dag en så länge det har i alla fall jag.

I natt vid ungefär 03.30 så var jag in och kollade på en wrestling match emellan Brock Lesnar och Bill Goldberg.

Matchen gick under Survivor Series 2016

Det var Godbergs första match på 12 långa år och jag vart rent ut sakt målös när jag såg matchen.

Bill Goldberg vann matchen på bara 1 minut och 26 sekunder. Det trodde jag värkligen inte att Lesnar skulle förlora met tanke på hur bra han har varit i tidigare matcher. Att se sådan dominans från Goldberg det är otroligt för att vara 50 år gammal och va en sån legend. Men det kanske är dags att han kanske gör sin retaierment. vad vet jag?. Men jag kan tycka att det är lite roligt att se några gamla wrestlare i ringen igen.


Nu å ska jag i alla fall åka och hämta ut ett paket. Eller paket och paket vet jag inte men det är någara saker jag har beställt från usagodis.se gå in där och kolla om ni inte har något att göra vet jag.

Men ha det så bra så länge så kommer det kanske upp ett till inlägg innan denna dagen är slut.

Av karl svensson - 15 februari 2017 00:24

  

Tjenare.


Karl heter jag och är 20 år gammal och är stolt snusare av Göteborgs rapé. Jag är utbildad kock på Ester mosesons gymnasium här i Göteborg, älskar att laga god mat.Favoriten är nog carbonara med en sjukt god och framför allt mycket parmesan ost.


Jag gick 4 år på gymnasiumet för att när jag gick ut ur 9:an så hade jag dåliga betyg. Så att första året behövde jag läsa upp matte, svenska och engelska som var dem viktigaste ämnena. Sedan kom jag in som lärling och hade även 3 dagar praktik varje vecka under min gymnasium tid med 6 olika praktikplatser. 


På denna bloggen kommer jag att skriva om sånt jag tycker om. Typ filmer/serier, fiske, mat, wrestling (wwe). Kommer även att skriva om min komande bok som jag håller på att skriva. Självklart kommer jag att lägga ut bilder också samt mycket annat skoj på bloggen. 

Men angående boken jag vet ej ännu när jag kommer att släppa den. Men förhoppnings vis till hösten. 


På denna blogg kommer jag att lägga ut 1-2 inlägg om dagen till ära. 


Nu är det dags att avsluta inlägget för att ut ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på  Westling som är roligt att se på  Så hörs vi i inlägg



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards